Ik heb vertraging opgelopen of mijn vlucht is geannuleerd. Wat nu?

Het kan voorkomen dat je vlucht is vertraagd, overboekt of zelfs geannuleerd. In deze gevallen is altijd de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk voor een passende oplossing. 


Daarnaast heb je soms recht op compensatie bij grote vertragingen of annuleringen. Ook deze compensatie claim je rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij. Dit kun je zelf doen óf via een tussenpartij. Lees de voorwaarden altijd goed. Tix.nl is geen partij in de verdere afhandeling van je claim. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren